Mladá generácia tvorkýň v diele Para cuatro jinetes (Pre štyroch jazdcov) odkazuje na folklór, ktorý je v kultúre krajiny stále dominantne prítomný, transformuje ho však do formy súčasnej performancie, nabitej energiou. Pre autorky predstavuje folklór tajomné a mätúce miesto plné legiend, obradov, sviatkov a tancov vytvorených v minulosti.
Para cuatro jinetes je dielo, ktoré hovorí o tele schopnom zadržať čas. O tele, ktoré je jazdcom aj koňom, o tele, ktoré vie v pokore jazdiť na fikciách našej minulosti, súčasnosti a budúcnosti a dáva nám šancu lepšie pochopiť, kto sme a čo robíme.
Mucha Muchacha založili Ana Botía, Marta Mármol, Belén Martí Lluch a Marina de Remedios v roku 2019. Ako mladá skupina, ktorá sa zrodila zo španielskeho tanca, cítia potrebu vnášať do svojej práce súčasnú perspektívu, byť v neustálom v dialógu so aktuálnym rámcom živého umenia, ktorý sa tak stáva súčasťou ich perspektívy a ich jazyka. Mucha Muchacha hľadajú blízky vzťah s publikom a posúvajú hranice scénickej inovácie.
Skupina vytvorila diela Volumen 1 (2019), Mucha Muchacha (2021) a Para cuatro jinetes (2023). S cieľom rozširovať spoločné tvorivé obzory Mucha Muchacha od svojich začiatkov spolupracuje s umelcami z iných odborov, ako je napríklad choreografická práca Renacimiento od La Tristura (2020) a generuje kontexty tvorby a výskumu ako Fiesta otoñal (2018 ) a Fiesta fin de curso (2019), alebo Seré folclore (2023).