Zsuzsi, Máté, a Heni sú spolužiaci na strednej škole. Zsuzsi miluje Mátého, ale jemu sa páči nová spolužiačka, Heni. Zsuzsi sa s odmietnutím nedokáže vyrovnať, a rozhodne sa vzťah Máté a Heni rozbiť. Vytvorí dve falošné identity na internete, Viktora a Moiru, a rozpúta mrazivú virtuálnu hru.
Cyber Cyrano nezobrazuje virtuálnu realitu ako a priori nepriateľské prostredie, ale ako prostriedok riadený, využívaný a zámerne zneužívaný používateľmi. Heni a Máté podľahnú atraktívnemu, aj keď klamlivému virtuálnemu svetu, na úkor možno všednejšej, často konfliktnejšej, ale aspoň skutočnej každodennej reality svojho života.
Hra Cyber Cyrano maďarského dramatika Istvána Tasnádiho vznikla na podnet medzinárodného projektu Platforma 11+ v roku 2010. V rámci projektu sa autori zúčastnených európskych krajín venujú problematike mladých ľudí a ich príbehy spracujú formou divadelnej hry. Cyber Cyrano je síce primárne napísaný pre mládež, ale rieši všeobecné životné otázky, morálne dilemy, ktoré boli a sú aktuálne v každom období: manipulácia, morálne hranice a ich prekročenie, vina a nevina, otázka pomsty a zodpovednosti, čo ešte ospravedlňuje činy človeka, a čo už nie.